Gekkou no Carnevale 月光のカルネヴァーレ

GNC0

Gekkou no Carnevale – Carnavale Della Luce Della Luna

Historia rozgrywa się w Belmonte Calabro we Włoszech. Belmonte słynie z produkcji automatów, i produkuje największą ich liczbę każdego roku. Wcielamy się w taksówkarza imieniem Romeo. Znalazł on na wysypisku Annę porzuconą lalkę która niczego nie pamięta lecz wygląda jak człowiek. Jest bowiem typem androida zwanym Antique Dolls. Lalki te są zdumiewająco podobne do ludzi, wygląd i zachowanie nie zdradzą nikomu, że ma się do czynienia z maszyną. Jest tylko jeden sposób by nie dać się zwieść pozorom, oczy lalek… Rożnicę za uwarzą tylko nieliczni. Romeo mieszka więc szczęśliwie razem z Anną, jest uciekinierem ukrywającym się przed Orma Rossa mafijną rodziną, będącą za razem ostatnim klanem wilkołaków. Romeo skrywa bowiem sekret, również jest wilkołakiem, czego Orma Rossa nie zamierza tolerować.

GNC1

Historia Anny i Romeo nabiera rozpędu kiedy grupa o nazwie LUPARIA (wilkołaki) zaczynają obserwować go z cienia. Jak pewnie się domyślacie Romeo nie jest idiotą i szybko orientuję się że znalazł się w niebezpieczeństwie. Musi chronić Annę i przestać ukrywać wszystkie brudne sekrety miasta. Starzy i nowi wrogowie nie pozostawiają mu wyboru. Nie jest on bowiem jedynym ich celem. Nie brak tu psychopatów wiec łatwo nie będzie…

GNC5

Gra jest piękna i niesamowicie długa jak na Visual Novel w całości po Japońsku przejście jej bez zagłębiania się w dialogi zajęło mi sporo czasu. Potrzebujecie więc cierpliwości, no i sposobu na odkrycie gry w stu procentach. Jest tu bowiem kilka ( naliczyłem 8 ) zakończeń. A nieliniowość i mnogość wyborów czynią ten tytuł, wspaniałym wyzwaniem.

Mała podpowiedz bo bez tego gra wydłuży się wam kilkadziesiąt godzin lub stanie nie możliwą do ukończenia. Tak wcale nie żartuję… Zaczynamy!

LEGENDA:
G1 – gra pierwsza, start gry.
A – wybór A
B – wybór B
01 – 02 … – numer miejsca z wyborem w grze (opcja dialogowa).
Zakończenie X – np. zakończenie nr 1

Game Over – tego tłumaczyć nie muszę. Wybrałaś nieświadomie lub celowo dialog który kończy się śmiercią bohatera. ( odegraj save który twórz zawsze w chwili wyboru dwie możliwe odpowiedzi ).

GNC6

Pomijając więc ostatnią możliwość skupiamy się na brnięciu w historię bohaterów tak długo jak to tylko możliwe. Zgon = Load save  i inny wybór.
A teraz wzór który wszystko uprości.

——01–02–03–04–05–06–07–08–09–10–11–12–13–14–15–16–17–18–19–20
G1—A—A—A—A—B—A—B—A—A—A–A–A—B—zakończenie 1
G2—B—B—A—A—B—A—B—A—A—A— zakończenie 2
G3—itd…

Już rozumiecie?

Warzna wskazówka jeśli zostanie wam np. dwie ostatnie grafiki do odkrycia w galerii zaczną się schody pamiętajcie by szukać dialogów z brakującą postacią i tak prowadzić grę by została z wami jak najdłużej… Nawet maleńka zmiana dialogu potrafi zaskoczyć, i odkryć całkowicie odmienne zakończenie historii.

W ten sposób właśnie powinno się wam udać jeśli odkryjecie całą galerię zobaczycie art z napisem Congratulations!. Satysfakcja gwarantowana…
Uwielbiam wyzwania a to było wspaniałe.

Nic tylko myszka w łapy i worek cierpliwości naprawdę wam się przyda.
Wiem bo sam mam „anielską.”

GNC2

Gra jest piękna, dla fanów gatunku pozycja obowiązkowa…

Bonusy w grze odkrywamy po pierwszym ukończeniu. MENU EXTRA
Powiązania: Manga powstała na podstawie gry dwa tomiki.
Powodzenia polecam!

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s